Polskibus.com – szybko? tanio? komfortowo? Na pewno nie.

Zwolenniczką PolskiegoBusa od początku byłam umiarkowaną, prawdopodobnie dlatego, że za każdym razem, gdy chciałam kupić bilety w promocji, strona wieszała się i robiła inne numery, a bilety z koszyka dziwnym sposobem drożały po każdej nieudanej próbie zapłacenia za nie. Generalnie jednak jest na tyle wygodny i względnie tani, że jeśli już muszę jechać gdzieś busem, czasem wybieram ich usługi. Niestety, moje umiarkowane zadowolenie bezpowrotnie minęło, gdy zdarzyło się, że musiałam dokonać zmiany rezerwacji i na promocyjnych biletach całkiem nieźle straciłam. PolskiBus też stracił – klientkę.

Doprawdy nie wiem jak to możliwe, że w XXI wieku jakakolwiek firma uważa, że może sobie pozwolić na grymaszenie i pobieranie opłat za zmianę rezerwacji. Sytuacje życiowe i zawodowe są różne, więc skoro ktoś nie chce zrezygnować całkowicie, a jedynie zmienić termin, dlaczego go zniechęcać? W takim Interhome na przykład. W przypadku zmiany rezerwacji dopłaca się jedynie różnicę w cenie między starą a nową rezerwacją, o ile taka istnieje. „I tak powinno być w każdym banku.” Niestety, Polski Bus nadal ma w regulaminie bzdurny zapis, że za każdy anulowany bilet pobiera sobie 5 zł i koniec. Tymże to sposobem, skoro kupiłam bilet za 6 i 11 zł mogę odzyskać jedynie 6 złotych, czyli 30% całości. Jest to tym śmieszniejsze, że nie pomogły moje tłumaczenia, że przecież zmieniam jedyne termin. Nie i koniec. To nie! Tymże to sposobem straciłam na tej transakcji potrójnie.

  1. Na kosztach anulacji
  2. Na kosztach kupna nowego biletu
  3. Na kosztach infolinii (3,69 za minutę!x 5 minut)

A PolskiBus zarobił nawet 4-krotnie.

  1. Opłata za anulację
  2. Cena nowego biletu
  3. Możliwość sprzedania starych biletów
  4. Opłata za infolinię.

Szybko tanio i komfortowo zostałam wydymana bez wazeliny. Same koszty anulacji i nowych biletów pokryłyby spokojnie cenę biletu u mojego dotychczasowego przewoźnika, a gdy dodam do tego jeszcze prawie 20 zł za infolinię…

No cóż, ja  od tych kilkudziesięciu złotych nie zbankrutuję, a mam szczerą nadzieję, że Polskiemu Busowi to oszczędzania na pasażerach odbije się czkawką. Przeniesienie połowy kursów na Młociny, notoryczne spóźnienia autobusów… Akcje lecą na łeb na szyję i oby tak dalej.

2 Responses to Polskibus.com – szybko? tanio? komfortowo? Na pewno nie.

  1. order fruits online malaysia

    Polskibus.com – szybko? tanio? komfortowo? Na pewno nie. | Between Blank Pages

  2. Anonim pisze:

    Ja pierdole co za półmózg. Dlatego jest opłata manipulacyjna jak prawie wszędzie żeby takie idiotki nie grymasiły.

Skomentuj

