UPC i dojenie klientów, czyli dopłać za to, czego nie chcesz!

Naprawdę zdawało mi się, że czasy socrealizmu i gospodarki sterowanej już minęły. Co wiąże sie m.in. z tym, że jeśli chcę kupić szklanki lub czajnik (notabene na allegro pod hasłem czajnik pojawia się wyłącznie elektryczny i dopiero dodanie „z gwizdkiem” gwarantuje znalezienie normalnego czajnika)to kupuję czajnik a nie dzieła zebrane Lenina + czajnik albo tomik „produkcyjniaków” plus komplet szklanek. Dlatego też prędkość internetu dostosowałam do siebie i ani mi na myśl przyszło, że ktoś uzna, że mam za mało i muszę koniecznie mieć więcej.

Tymczasem ku swojemu zdumieniu w spamie zauważyłam datowany na 8 maja mail od UPC, w którym zapewniają mnie, że w trosce i wyprzedzając i chuju muju dzikie węże, innymi słowy, postanowili że za mało płacę za internet i postanowili mi opłatę podwyższyć poz pozorem podwyższenia prędkości internetu. A czy ja narzekałam, że mam za mało ? Wiem jakie są pakiety i gdybym potrzebowała to bym sobie kupiła, głupia nie jestem (aczkolwiek może jestem, skoro się wciąż użeram z UPC mimo ich beznadziejnej obsługi). Niestety UPC nie daje mi możliwości manewru. Mogę albo się zgodzić płacić więcej albo zrezygnować z umowy. Umowę z UPC mam tylko do grudnia i dopłacanie 5 zł co miesiąc na pewno by mnie nie zrujnowało, więc nawet się zastanowiłam nad akceptacją, ale po namyśle – NO FUCKIN’ WAY. Nie mam zamiaru dopłacać za cudze widzimisię. Nie potrzebuję 3 razy szybszego internetu niż mam i koniec kropka. Niech się skusi 100 tys. osób, po 5 zł każda to po roku zarobią 600 tys. I za co ? Za nic.

Uznałam więc, że zrezygnuję, ale… Tu się znowu zaczynają schody. Trzeba napisać pismo i wysłać. POCZTĄ!!! Zadzwoniłam nawet na infolinię, aby się upewnić, ale okazało się, że to niestety prawda. Nie mają maila przeznaczonego do takich czynności. Faxu też nie. Co prawda potrzebowałam 27 minut by się dodzwonić, ale cóż – mam 2000 bezpłatnych minut w abonamencie. Totalny skandal, aby w XXI w. do firmy świadczącej usługę dostarczania internetu trzeba było się fatygować na pocztę żeby wysłać wypowiedzenie umowy. Ciekawe co z dekoderem. Zapomniałam spytać. No to myślę, że czeka mnie kolejne 27 minut czekania, w końcu jest 21:30, więc kto tam pracuje…

4 Responses to UPC i dojenie klientów, czyli dopłać za to, czego nie chcesz!

  1. Mariusz pisze:

    Też, będę wypowiadał im umowę. Konkurencja w mojej lokalizacji oferuje zupełnie mi wystarczające 8Mb za 45 zł. Pół roku temu remontując mieszkanie przezornie pociągnąłem obok koncentryka upc – skrętkę :).
    Niestety modem/dekoder będzie trzeba im zwrócić, chyba gdzieś w regulaminie o tym napisali.
    Ciekawe czy po otrzymaniu wypowiedzenia wrócą z tańszą ofertą?
    Powodzenia w zmianie operatora.

    • Joanna pisze:

      A jaka to firma i okolica jeśli można podpytać ?

      • Mariusz pisze:

        To jest lokalny wrocławski dostawca internetu, którego instalacja już jest w moim budynku. Zanim wypowiedziałem umowę UPC upewniłem się, że są w stanie mnie podłączyć do swojej sieci.

    • ProdiZ3R0 pisze:

      Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że za tą samą kwotę masz 60Mb w UPC. To że Ci wystarczy to fajnie, natomiast ktoś nieźle zarabia na jelonkach osiedlowych. Generalnie współczuje badziewnej prędkości za wysoką cenę.

Skomentuj

