Najtrudniej

Cicho przyznaję że
Najlepiej gdy obok jesteś ty
Nie przyzwyczaję nigdy się
Do ciągłych rozstań pustych miejsc…
pustych miejsc…

Najtrudniej jest gdy jeszcze ciepła
Od twych dłoni ścigam dzień
A jeszcze trudniej się uśmiechnąć
Kiedy mówisz TRZEBA TRWAĆ

Twoje oczy
Twoje usta
Twoje ręce
Twoja twarz
Zostawić mam

Twoje ciepło
Twoje dobro
Twoje słońce
Mały świat
Opuścić mam

Najtrudniej jest ukryć ból
Nie pozwól mi poddać się

Tęsknotą jest me cale ciało
Kiedy musisz wcześnie wstać
Nie umiem tobie dać tych paru chwil
Byś został czasem sam

Bo twoje oczy
Twoje usta
Twoje ręce
Twoja twarz
Zostawić mam

Twoje ciepło
Twoje dobro
Twoje słońce
Mały świat
Opuścić mam

Najtrudniej jest ukryć ból
Nie pozwól mi poddać się

Skomentuj

