Jak Polsat Cyfrowy skłania do wypowiedzenia umowy ;)

Nie korzystałam jeszcze z usług żadnej innej TV cyfrowej, ale jeśli znajdziecie gorszą niż Polsat Cyfrowy to będę pod wielkim wrażeniem. PC jest bowiem przykładem tego, jak nie postępować z klientem. Szczególnie klientem, któremu kończy się umowa i może łatwo zrezygnować z usług firmy.

Ktokolwiek widział, ten wie, że Polsat Cyfrowy z upodobaniem traktuje klientów jak idiotów, na dobitkę robiąc co w jego mocy, aby swoim klientom maksymalnie uprzykrzyć życie i uniemożliwić korzystanie z usług, za które zapłacili. Przykłady? Proszę bardzo!

Co miesiąc na ok. 5-6 dni przed terminem wpłaty na ekranie TV pojawia się wielka płachta, zasłaniająca aktualnie oglądany program z informacją, że tego i owego dnia upływa termin wpłaty, okraszony jakże proklienckim komunikatem, że tylko terminowa wpłata pozwoli na unikniecie wszczęcia procesu windykacji. Kto im do diaska pisał ten poroniony marketingowo komunikat to nie wiem, ale gratuluję debilizmu, bo za każdym razem jak go widzę mam ochotę napisać do dyrektora z delikatną sugestią zwolnienia osoby odpowiedzialnej za ten wizerunkowy strzał w kolano. Od kiedy to straszenie klientów jest metodą ich zatrzymania? Zdając sobie sprawę z tego, że Dział Obsługi Klienta nic mi nie pomoże i nie zmieni chorej polityki wizerunkowej firmy nawet się nie trudziłam, by zadzwonić i zasugerować, że nie tędy droga. Po prostu aby nie narażać się na czytanie głupawych komunikatów zapłaciłam Polshitowi  z góry za 1,5 roku pozostałe mi do okresu wypowiedzenia, wiedząc już, że raczej umowy nie przedłużę i zapomniałam, że istnieje coś takiego jak płacenie abonamentu. Zostało mi to jednakże brutalnie przypomniane. W piątek po południu na ekranie TV pojawiła się dawno niewidziana płachta z informacją o tym, że nie uiściłam abonamentu w terminie. Mogło się tak zdarzyć, przyznaję, dokonałam więc przelewu w pełni świadoma, że trudno – do poniedziałku nie pooglądam TV, bo się nie da z powodu pojawiającej się co 10 minut płachty. Traf chciał, że zapomniawszy o tym postanowiłam obejrzeć biegi Kowalczyk. No i sobie obejrzałam. Niekoniecznie Justynę. Na ekranie pojawiła mi się kolejna wiadomość tym razem z informacją, iż z powodu przekroczenia terminu płatności została wszczęta procedura windykacji należności i tylko natychmiastowa wpłata  spowoduje jej zatrzymanie. Ki diabeł? Czy naprawdę spóźnienie się maksymalnie kilka dni z wpłatą niespełna 50 zł powinno dawać asumpt do straszenia klienta komornikiem? Nadmienię, iż zdaję sobie sprawę, że wieszają taką płachtę wszystkim i nie było to wprost wymierzone w klienta, który wcześniej zapłacił im za 1,5 roku z góry, ale mimo wszystko. Litości! Naprawdę, windykacja? Czemu od razu nie sąd?!  Czy w ogóle faktycznie takie postanowienie zostało wszczęte skoro zapłaciłam przed wywieszeniem tego komunikatu? Nie wiem i nie mam jak sprawdzić, gdyż nigdzie nie było żadnej informacji, że wcześniejsza zapłata sprawia, że można uznać komunikat za niebyły.

O tym, iż płachta spełniła swoje zadanie nie muszę chyba nadmieniać? Po niedługim namyśle uznałam, że jednak nie chcę mieć  z nimi nic do czynienia i za każdym razem zastanawiać się, czy już mnie wpisują do BIK, jeszcze czy nie. Natychmiast zapłaciłam za pozostałe do końca umowy 3 miesiące i zmusiłam męża do napisania wypowiedzenia umowy. Umowy, którą zaledwie kilka dni wcześniej, po nader miłym czwartkowym telefonie od panienki z Działu Utrzymania Klienta, nieomal nie zdecydowaliśmy się przedłużyć. No cóż, wystarczyły 3 dni i wysiłki panienki zmarnowała polityka firmy i panienka premii za skuteczne działanie nie dostanie. A wypowiedzenie umowy naturalnie dzisiaj skserowalam, zeskanowałam i mam zamiar tuż po pracy wysłać listem poleconym, oczywiście za zwrotnym poleceniem odbioru, bo lektura tematów na forach, poświęconych metodom PC uświadomiła mi, że inaczej mogłoby się okazać, że wypowiedzenie „zaginęło”. Bez wieści.

Z drugiej strony słońce ładnie świeci i nie ma się co denerwować na debili. W dodatku skoro już  PC postanowił mnie zdenerwować to miło, że zrobił to na 11 dni przed upływem okresu wypowiedzenia a nie 11 dni po fakcie. Jestem mu prawie wdzięczna ;-).

Obawiam się tylko, że nim wrócę z pracy obie moje wpłaty zostaną zaksięgowane i nie uda mi się zrobić zdjęcia komunikatu, który chętnie pokazałabym UOKiK i Urzędowi Komunikacji Elektronicznej. I internautom – ku przestrodze, aby wiedzieli jak się kończy podpisanie umowy z Polsatem Cyfrowym.

46 odpowiedzi na „Jak Polsat Cyfrowy skłania do wypowiedzenia umowy ;)

  1. Darek pisze:

    Wszystkie komunikaty masz w menu zakładka komunikaty .
    Ja jestem zadowolony z Polsatu – zawsze płacę 10 dni przed terminem i nie mam problemów.

  2. Luśka pisze:

    Tak, ona dopóki płaciła na x miesiecy z góry też nie miała ;P

  3. jozef pisze:

    zemna te durnie robia to sam wszystkim odradzam takiego dzidostwa

  4. Anonim pisze:

    za 1.80 pln wyłaczono mi programy ludzie to PARANOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Anonim pisze:

    Polsat to zdecydowanie najgorsza telewizja

  6. RENI pisze:

    polsat cyfrowy to banda złodziei i naciągaczy . LUDZIE NIE PODPISUJCIE UMOWY Z TYMI ZŁODZIEJAMI

  7. Riri pisze:

    Podobna sprawa ma się z internetem mobilnym, odkąd wypowiedziałam im z 3 miesięcznym wyprzedzeniem umowę, to pomimo że za te miesiące zapłaciłam jak zawsze w terminie, to oni tego nie zaksiegowali i straszą procesem windykacyjnym, chamy!!!

  8. lol pisze:

    Czytaj umowę, regulamin, płać w terminie (liczy się data wpływu) i nie kojarz windykacji tylko z komornikiem:)

  9. Bart pisze:

    ja też mam ten wqwiający komunikat! Płacę 30go każdego miesiąca, powinienem 5-go, a jeszcze barany mi piszą co miesiąc maila z groźbą windykacji!!! Czy można zerwać z nimi umowę za spamming i straszenie windykacją, chociaż nie mają ku temu powodów?

  10. alegator pisze:

    mnie na szczęście kończy się już umowa na internet w Cyfrowym Polsacie. Obiecano mi , że będę miał internet działający z prędkością do 20Mbs. Zazwyczaj u mnie to było na poziomie 0,5 Mbs i to mimo , że modem mam na stałe podpiety do anteny zewnetrznej (mobilny internet ha,ha,ha). Kilka razy próbowałem coś z tym zrobić ale bez efektów a wysokiej klasy specjaliści z pomocy technicznej w Polsacie poradzili mi, żebym antenę powiesił na kominie to bedzie lepiej. Zapytałem więc , gdzie można kupić komin bo takiego w bloku mieszkaniowym nie posiadam, zaśmiali się tylko. I tak dobujałem sie do 24 miesięcy. Teraz tylko prawidłowo wypowiedziec umowę i obiecałem sobie, że nigby wiecej z tą firmą. pozdrawiam

  11. Ula pisze:

    witajcie, jak to wszstko czytam, włos mi sie jezy nagłowie wrrr wwidze, ze nie tylko ja mam problemy z PC. We wrzesniu ponoć zakupiłam mecz za 20zł (pierwsze słysze po dwoch miesiącaach)dzis w listopadzie mam zaległosc nadal bo rekalamcje niestety nie umieją załatwic. Na darmo sa skuteczne telefony do nich, powiadomienia juz wyświetlaja sie co 3 minuty!!!!!pomóżcie prosze jak to zlikidowac????

  12. Anonim pisze:

    ja dokonalam wplaty w oddziale i mija 10 dzien a mi wylczaja polsat dzwonie i faksuje dowd i slysze ze to moja wina a nie oddzialu !skoro mam dowd wplaty to jakim prawem to moja wina ze pracownicy albo kradn oabo kasa idzie na inny cel!

  13. Anonim pisze:

    Polsat do kitu! Dzwonią, piszą straszą za 16.90 moja umowa jest już po terminie a oni idiotę ze mnie robią z tymi ofertami. Powiedziałem że i tak jej nie przedłużę to dzwonią kilka razy dziennie nawet wieczorami. Do kitu z Pc !!! Mam Cyfrę + i jestem 100% zadowolony!!!

  14. Karol pisze:

    100% poparcia dla Autorki, ja dałem sie jak debil namówic tej miłej Pani i przedłuzyłem Umowe jakis czas temu bo dali multiroom i pełen pakiet, jak sie okazało wywali mi z pakietu filmy vod które mialem wczesniej bo twierdza ze mówili iz dostaje pakiet xyz.. choc na moje pytanie czy bedzie 100% to samo było ze TAK, a multiroom juz mnie wku..ił na poczatku jak woła o karte z głownego co 5-6 dni… nie mniej zostało mi 5 miesiecy i własnie przez te debilne komunikaty jestem juz prawie zdecydowany aby zapłacis kilka złoty kary nawet ale wypowiedziec umowe wczesniej..

    podobnie jak ORANGE które wyłuskało mi 60 zł z przed 2 lat i zamiast zadzwonic ze mam zapłacic to sprzedali mój „dług” intrum które napastuje mnie smsm telefonami i straszy windykatorem

    podziekuej tym molochom i nigdy wiecej POLSAT czy tez ORANGE które z góry zakładaja że jesteśmy złodziejami

    pozdrawiam

  15. online pisze:

    W całości popieram apel o bojkot Polsatu Cyfrowego!
    Żeby było jasne- nie mam z nimi żadnej umowy i na pewno jej nigdy nie podpiszę. No więc o co chodzi? Ano o to, że grzecznościowo płacę ze swojego konta abonament bratu, który jest za granicą i nie posiada złotówek na koncie. Płacę około 10 dni wcześniej niż upływa termin, bo taki mam akurat harmonogram własnych przelewów. Że Polsat bratu wyświetla komunikaty to nic, ale DLACZEGO i JAKIM PRAWEM wysyła do mnie sms-y przypominające że za ileś tam dni, jeśli nie wpłynie należność…O ludzie! Nigdzie w umowie nie mają podanego MOJEGO telefonu, więc pytanie SKĄD go mają i dlaczego nękają kogoś, kto nie był, nie jest i nigdy nie będzie już ich klientem?

  16. gruby pisze:

    Co mogę dodać? Chyba jedynie to, że chyba 5 a może więcej lub mniej – nie pamiętam – lat temu zrezygnowałem z ich usług. Zgodnie z zapisami w umowie odesłałem dekoder ale do dziś dnia nie raczyli mi zwrócić 100 zeta kaucji. A tak się zarzekali, że zwrócą jak oddam. Banda z……., nic dodać nic ująć.

  17. eff pisze:

    w pełni się xgadzam, a jeszcze ten tandetny dekoder wiecznie sie wyłączający. w maju kończy mi się umowa może ktoś wie czy mam ich powiadomić że nie przedłużam umowy, czy wystarczy po terminie odesłać dekoder? b. proszę o info

  18. Jerzy Wójcik pisze:

    Przez kilka lat korzystania z usług CPolsatu płaciłem abonament z e-konta na kilka dni przed terminem. Zdarzyło się że niedawno miałem zawał i po powrocie w 5 dni po upływie terminu płatności ze szpitala dostrzegam ” straszaka ” na ekranie telewizora. Oczywiście natychmiast dokonałem wpłaty przez internet / w piątek / ale jak widać przez całą sobotę i niedzielę jestem dalej przez Polsat psychicznie molestowany kolejnymi grożbami windykacji. Cholera – zawał może się przytrafić każdemu a szczególnie 70-latkowi i szlak go wtedy może trafić. Mnie jeszcze nie trafił ale obawiam się że takie bezmyślne złośliwości jakie stosuje Polsat nie wyjdą mu na dobre. Jestem pierwszym kandydatem do rozstania się z kimś kto w taki sposób traktuje klienta.

  19. Anonim pisze:

    zgadzam się Cyfr. POlsat to jakaś tragedia.
    Właśnie jutro zamierzam wysłać wypowiedzenie.
    Mam dosyć mam dekoder z niedziałającym obrazem HD i nikt nie reaguje.
    Wyłączono mi również programy, które mi się należą w moim abonamencie i nikogo to nie obchodzi- totalna porażka a dodam, że jestem ich abonentem od kilku lat.
    Dekoder to tragedia wiecznie się zawiesza – horror.
    Idę do konkurencji

  20. Dżanna pisze:

    Trzeba być idiotą, aby nie czytać umowy… Windykacja CP jest windykacją WEWNĘTRZNĄ, a nie komornik, czy sąd, jak piszesz. Niewiedza, widzę, powoduje u Ciebie wielką frustrację. W umowie jest informacja, że wpłaty należy regulować w odpowiednim terminie – wystarczy zlecenie stałe. Komunikat PRZED wpłatą pojawia się raz – wystarczy przycisk „OK”.

    PS: rozumiem, że jeśli Wy nie dostalibyście wypłaty na czas byłoby ok?

    PS 2: I najpierw sprawdź, jakie masz kanały w pakiecie, bo czasami dają na jakiś czas programy w prezencie i jak je wyłączają do niedouki doszukują się nieprawidłowości.

    • wera pisze:

      Zastanawiam się, czy czytanie ze zrozumieniem jest takie trudne?
      Przecież ludzie piszą, że wpłaty dokonali przed terminem lub nawet na długi okres „do przodu”.
      Mam taką samą sytuację, zrobiłam przelew przed terminem, z banku pieniążki wyszły na 100%! PC nadal twierdzi, że wpłaty nie było.
      Nie uwzględniają też wysłanych potwierdzeń wpłaty – bo jak mi powiedziano na infolinii są one fałszowane.

  21. Sangria pisze:

    Chciałam zauważyć, że nie każdy musi być specjalistą ds.prawa i wiedzieć, czym różni się windykacja CP od każdej innej. Nie każdy musi także chcieć zakładać stałe zlecenia, w końcu nie ma takiego przymusu, prawda?

    Wyzywasz innych od niedouków, bronisz PC, jakbyś w nim pracowała, a tymczasem sama wykazujesz się rażącym niedouctwem w zakresie prawa konsumenckiego. Z całą pewnością w żadnych przepisach nie ma przyzwolenia na to, aby karać PRZED zaistnieniem opóźnienia w płatnościach, gdyż doprowadza to do sytuacji, w której każda firma ma prawo, np. do wyłączenia klientowi prawa do wykonywania rozmów wychodzących albo zakłócania ich, aby skłonić tym klienta do regulowania rachunków przed czasem. Opisywane zakłócanie odbioru telewizji do tego właśnie się sprowadza.

  22. karolmalk pisze:

    A ja im na złość płacę zawsze tak koło dwa tygodnie po terminie.
    Mam dwie umowy. Jedną z terminem płatności 8, drugą 10, co zresztą nie przeszkadza mnie straszyć już 8 w sprawie tej, której termin jest 10. Konkretnie dostaję maila. 9 już mam 2 maile w ciągu dnia, kilka smsów, oraz niezliczone ilości połączeń z 69cośtam.

    Jako, że druga umowa tyczy się tv rodziców to jestem nieco bardziej ostrożny z terminami – ta do 8 zapłacona 13. Dwa razy wyłączona tv na dzień z tej okazji. Dwie interwencje w tej sprawie i oto kwota zaksięgowana dziś – 21… Co nie przeszkadzało im dziś po południu znów wyłączyć tv.

    Nie mogę się doczekać kiedy się to skończy….

  23. Dżanna pisze:

    Twój problem, jeśli zlecenia stałego nie chcesz sobie założyć. Jeśli niedoczytałeś… napisałam, że jest taka możliwość. Serio? nie trzeba być znawcą praca, aby wiedzieć podstawy nt. windykacji w dużych firmach, np. w banku też są prowadzone… do szczęścia wystarczy Ci:

    http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/img/v4/imgRD/obrazki/rozne/regulamin-DTH_od-23052013_2013-05-29.pdf

    1) dodatkowe pakiety: 4. Abonentowi/Użytkownikowi mogą zostać udostępnione, bez dodatkowych opłat, programy telewizyjne lub radiowe niewchodzące w skład Pakietów
    Programów, w szczególności w ramach promocji lub testowego rozprowadzania programów. Zarówno udostępnianie, jak i wycofywanie takich programów
    nie wymaga zmiany Umowy ani uprzedniego powiadomienia o tym Abonenta.

    2) płatności: 3. Abonent zobowiązany jest w trakcie trwania Umowy Abonenckiej uiszczać Cyfrowemu Polsatowi Opłatę Abonamentową z góry, z częstotliwością
    odpowiadającą Okresom Rozliczeniowym lub ich wielokrotności.
    5. Termin płatności Opłaty Abonamentowej upływa w pierwszym dniu Okresu Rozliczeniowego, chyba że coś innego wynika z Umowy bądź Promocyjnych
    Warunków Umowy.
    3. W przypadku opóźnienia w płatności jakiejkolwiek opłaty, w całości lub w części, Cyfrowy Polsat ma prawo naliczyć odsetki ustawowe i zawiesić
    świadczenie Usług w części bądź w całości albo zawiesić świadczenie Usług w części bądź w całości i dochodzić jednorazowych opłat przewidzianych
    w Cenniku.

    jasne jak słońce…

    • Krzysztof pisze:

      Jesteś pracownikiem CP i to nie podlega dyskusji, więc usprawiedliw takie oto postępowanie. Zapłaciłem w terminie w puncie autoryzowanym CP-którego CP jest właścicielem jako spółka-ale informacje z groźbami zaczęły się wyświetlać. Wysłałem wam e-maila ze skanem wpłaty, ale to wam zaginęło, prośba o przesłanie ponownie, ok, wysłałem. Dalej informacja z groźbami się wyświetla, wpłaty nie ma. Po 1,5 miesiąca łaskawie dostaję potwierdzenie, że wpłata dotarła na konto z przeszło miesięcznym opóźnieniem. W tzw. międzyczasie napisałem reklamację i zostawiłem w punkcie autoryzowanym CP-to był kwiecień-odpowiedzi na reklamację nie mam do dnia dzisiejszego. Czekam jeszcze, myślę sobie, że zaczekam rok od złożenia reklamacji i wtedy uruchomię machinę i nagłośnię sprawę. Ale będzie wstyd. Więc przekaż w pracy żeby się do roboty wzięli. PS. Wpienia mnie przekładanie karty z dekodera głównego co 5-6 dni w celu autoryzacji do dodatkowego tunera – multiroomu, a że często ustawiam nagrywanie audycji to akurat nagrywanie jest przerywane jako „twardy reset” bo na drugim też coś jest oglądane przez członków rodziny i tym ogranicza mi się dostęp do usługi. I za taką obsługę każe mi się płacić, gdzie tak naprawdę to ja jeszcze powinienem dostawać pieniądze od CP że w ogóle chce z usług korzystać. No i powiedz mi że to jest ok. Na szczęście z dniem 31 lipca 2013 z pakietu wyłączany jest ESPN Classic i w związku z tym mogę wypowiedzieć umowę bez konsekwencji, co z radością i skwapliwie zamierzam zrobić.:)

  24. Joanna pisze:

    Właśnie – w przypadku OPÓŹNIENIA ma prawo bla bla. Jeśli mam termin zapłaty 10., a komunikat pojawia się 8., to jest to złamanie prawa, gdyż opóźnienie jeszcze nie nastąpiło. Z góry nie oznacza na miesiąc przed, ale do dnia X. Zatem opóźnienie następuje dopiero wówczas, jeśli przelew nie dojdzie do 10., a nie do 8. albo wcześniej. Przeczysz sama sobie.

  25. Dżanna pisze:

    tak, to jest komuniat przypominający… przycisk OK wystarcza, aby go usunąć ;) widoczenie trzeba Ci przypominać, jeśli nie płacisz na czas ^^

    • Krzysztof pisze:

      Ta informacja się wyświetlała przed terminem płatności na tunerze, którego abonament nigdy nie został zapłacony z opóźnieniem-zlecenie stałe. Natomiast po pewnym czasie się w końcu zdenerwowałem i napisałem, że poskarżę się do organów kontroli na takie postępowanie, to okazało się, że ” w drodze wyjątku wyłącza się dla mnie komunikaty przypominające(…)”

    • Ginger pisze:

      „Przycisk OK wystarcza”?! Jak widać ludziom nie wystarcza, ale chcą dostać to, za co zapłacili.

  26. Krzysztof pisze:

    WYPOWIADAJCIE UMOWY Z CYFROWYM POLSATEM BEZ ŻADNYCH KONSEKWENCJI O ILE POSIADACIE PAKIET SPORT HD I UMOWĘ ZAWARLIŚCIE PRZED 25 MAJA 2013 W ZWIĄZKU Z WYCOFANIEM Z OFERTY ESPN CLASSIC.

    • Sławek pisze:

      Jaki jest okres wypowiedzenia w takim przypadku ? I jaki powód podać zerwania umowy?

      • Ginger pisze:

        Trzeba śledzić. Co jakiś czas jest info, że w związku ze zmianą oferty, klient ma prawo do wypowiedzenia. Zwykle masz czas „do”, np. do 31 maja, a rezygnacja wchodzi w życie z momentem zaistnienia tejże zmiany albo w ciągu 30 dni od otrzymania przez nich pisma.

  27. Ginger pisze:

    Ja już zdążyłam zmienić operatora 2 razy od czasów PS, najpierw na UPC, teraz na Vectrę. Płacę o 40 zł mniej, a mam więcej programów i jeszcze szybszy internet – sam cymes.

  28. Sławek pisze:

    Krzysztof pisze:
    Lipiec 30, 2013 o 9:35 pm

    WYPOWIADAJCIE UMOWY Z CYFROWYM POLSATEM BEZ ŻADNYCH KONSEKWENCJI O ILE POSIADACIE PAKIET SPORT HD I UMOWĘ ZAWARLIŚCIE PRZED 25 MAJA 2013 W ZWIĄZKU Z WYCOFANIEM Z OFERTY ESPN CLASSIC.
    Odpowiedz

    Sławek pisze:
    Sierpień 8, 2013 o 5:27 pm

    Jaki jest okres wypowiedzenia w takim przypadku ? I jaki powód podać zerwania umowy?
    Odpowiedz

  29. Anonim pisze:

    on mnie terz wku–ia wysyła komunikaty a zapłacone było komunikaty co pienć minut ku–a

  30. mietek pisze:

    Cyfrowanie mietka nekanie o pieniadze na chama za rzekome zerwanie umowy przypisano mi wine ato jest wina polsatu prosze wszystkich nekanyh wytoczymy proces cyfrowymu polsatowi Prosze o kontakt na mejla xerox21

  31. marecki pisze:

    Witam, widzę że dołączyłem do zacnego grona uszczęśliwionych komunikatem o windykacji. Nie muszę pisać, że wku**wili mnie do białości. Zażądałem odpisów dokumentów z postępowania windykacyjnego i podstawy prawnej.
    Mało tego interesuje mnie jeszcze inna kwestia. Zlecam przelew, jednego dnia, więc najpóźniej drugiego po południu powinien być zaksięgowany, ale nie jest. I to długo nie jest. Gdzie zatem są księgowane pieniądze z przelewu. Jak się domyślam każdy klient powinien mieć swoje indywidualne konto, a jeżeli na nim nie są księgowane, to gdzie są? Też tak macie. Będę drążył ten temat.

  32. Anonim pisze:

    Może mi ktoś podać numer do tej windykacji?

  33. zdegustowany pisze:

    Polsat jest typową firmą ,,brata starszego w wierze”
    Na co pozwala Talmud, i kim jest cała reszta świata ,warto poczytać… Tylko powszechna rezygnacja z ich usług może ich czegoś nauczy…
    .

Dodaj komentarz

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

